reklama

Eragon sa natáčal aj na Slovensku!

Niektorí by tento film nazvali trápnou sci-fi rozprávkou, iní zas úžasným fantasy príbehom. Kažopádne, Eragon bol a stále aj je celkom sledovaným filmom v našich kinách. Sama neviem povedať, prečo naň ľudia chodia. Možno vďaka knihe Eragon, ktorá sa stala svetovým fantasy bestsellerom, možno len tak zo zvedavosti a možno vďaka dobrej upútavke. Ja som sa rozhodla ísť na tento film hlavne kvôli tomu, že som vedela, že sa natáčal u nás, na Slovensku, a chcela som vedieť, ako tam tvorcovia zmixovali rôznorodé slovenské scenérie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Na eragona som sa veľmi tešila. Knihu som nečítala, takže som nemala žiadne očakávania a môžem povedať, že sa mi to páčilo. Filmové recenzie písať neviem, lebo sa na vec pozerám až príliš subjektívne, takže aj toto moje hodnotenie treba brať s rezervou. Dej bol pútavý a malo to spád.

Pozitívne hodnotím výber hercov - Jeremy Irons ako Brom, John Malkovich ako kráľ Galbatorix a tiež to, že hlavného hrdinu Eragona nehral nejaký slávny hollywoodsky krásavec, ale vcelku obyčajný Edward Speleers.

Čo sa mňa ale potešilo najviac, boli početné scény zo Slovenska. Nečakala som, že ich tam bude až tak veľa. Kriváň figuroval na plátne niekoľkokrát a aj jedna s posledných scén sa odohrávala na važeckých lúkach s Tatrami v pozadí. Mnohé letecké zábery hôr boli z Tatier a bolo to úžasné.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ďalšia dobrá scéna bola natočená v Slovenskom raji, na Tomášovskom výhľade, ktorý síce skombinovali s niektorou tatranskou dolinou a divokou riekou, ale to nevadilo.

...táto scéna sa objavila aj priamo vo filme. Je to taký dobrý pocit, keď to vidíte a v duchu si môžete povedať, veď to je u nás, tam na Podbanskom...

Obrázok blogu

...hlavná postava, mladý lovec Eragon (Edward Speleers)...natáčanie na Slovensku sa mu, že vraj, veľmi páčilo...

Obrázok blogu

..a tu je, síce nie až tak detailne, ale predsa, Jeremy Irons...

Obrázok blogu

...takto sa u nás točilo...

Obrázok blogu

Fimári museli byť teda so slovenským prostredím veľmi spokojní. Ja som tiež bola, keď som videla výsledný produkt. A verím, že aj pokračovanie Eragona - Eldest - sa bude natáčať u nás. Potom by som mala príležitosť vidieť celú tú parádu na vlastné očí, nielen z fotiek, čo nafotil oco, keď bol v práci.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

malé foto na perexe: http://www.canmag.com/images/front/eragon/wallpaper1.jpg

.dominika vlčková.

.dominika vlčková.

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu