reklama

Obyčajne neobyčajný deň

Cez žalúzie som vykukla na ulicu. Chodník pokrytý dažďovo-snehovými vločkami. V macíkovanej pyžame a v radiatorových papučiach so snehuliakmi som vykročila do nového obyčajne neobyčajného dňa.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Hneď ráno počúvamzlé správy. Kamoš havaroval. Snažím sa na to nemyslieť, veď snáď to bude dobré.Na rannom stíšení rozprávalaspirituálka múdro...začať vždy a vždy a stále od začiatku…prekonávaťsamého seba…no nesústredila som sa poriadne. Vyrušovali papučové bitky,oneskorené príchody a uštipačné poznámky tých vzadusediacich…a správa z rána.

Vyučovanie prešloakosi mimo mňa. Bolo to, našťastie, iba päť hodín. Výuka cirkevných dejín bolaneskutočne nezáživná. Oveľa radšej by som bola, keby sme sa venovali otázkamnásťročných verzus cirkev. Nás mladých nezaujíma, ktorý kráľ kedy vládola kto sa kde kedy presťahoval…potom to tak aj vyzerá. Triedou lietajúpapieriky, jedlo a ozýva sa profesorkine čččččččt.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prišla som domov.A dobro-zlé správy. Nechcem už na to myslieť. Referovala som to jednejsestre, druhej sestre, tretej sestre…je mi z toho nanič.

Ale boli sme ajnakupovať vianočné prekvapenie a to ma natešilo.

V podvečercirkevného sviatku som navštívila kostol. Myslela som na kamoša so siedmimistehmi na hlave. Ťažká situácia. Ale On mu pomôže.

Neobyčajný deň sakončí tak zvláštne…fajn rozhovorom s kamošmi z CF. 

Zajtra začnemodznova…v macíkovanej pyžame a radiatorových papučkách sosnehuliakmi. 

 

.dominika vlčková.

.dominika vlčková.

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu